Гарантія, повернення та обмін продукції Teyes
Штатні магнітоли Teyes по праву здобули статус одного з найбільш надійних рішень у своєму ціновому сегменті. Але навіть провідні розробки з часом можуть зіткнутися з різними збоями. Тому важлива впевненість у якісному сервісі та підтримці з боку виробника.
Насамперед, досвід виробництва та система контролю якості Teyes дозволили звести показники збоїв та невідповідності заявленим можливостям до мінімуму. Виробник несе абсолютну відповідальність за якість продукції, що поставляється. Умови повернення чи обміну продукції регулюються нормами Закону України «Про захист споживачів».
Умови гарантійного обслуговування продукції Teyes
Гарантійний ремонт чи заміна продукції у разі неможливості виправлення проблеми проводиться нашою організацією протягом 14 днiв після надходження. Також від покупця наполегливо очікуємо докладний виклад з питань якості виробу, опис проблем, що виникли.
Норми гарантійного обслуговування продукції Teyes:
- Гарантія поширюється на обладнання за дотримання заявлених норм зберігання, монтажу та використання;
- Протягом заявленого гарантійного терміну обладнання підлягає безкоштовному ремонту чи заміні пошкоджених компонентів;
- Послуги безкоштовного гарантійного обслуговування надаються лише у випадках виробничих дефектів. Рішення щодо характера виявленого ушкодження виноситься командою нашого сервісного центру;
- Для пред'явлення вимоги про заміну дефектного товару необхідною умовою є повний комплект поставки, включаючи пакувальні приладдя – коробка, пакети, посібник з експлуатації та встановлення, а також наявність заповненого гарантійного талона або гарантійного листа із чеком (ТТН Нової пошти)..
На які випадки не поширюється гарантія Teyes:
- Відсутність гарантійного талона або гарантійного листа із чеком (ТТН Нової пошти). ;
- Порушені заводські пломби, сліди розтину обладнання;
- Механічні ушкодження, сліди недотримання норм зберігання чи експлуатації головного пристрою – поява тріщин, слідів ударів, подряпин, інших дефектів;
- Пошкодження внаслідок некваліфікованого монтажу, впливу зовнішніх факторів – пожежа, потрапляння вологи, стихійні лиха, контакт з агресивними рідинами та ін.
Постгарантійний ремонт
При пошкодженнях, що виникли після закінчення чинної гарантії, можуть надаватися послуги діагностики та ремонту обладнання за тарифами нашого сервісного центру Teyes. Кожне ушкодження потребує індивідуальної оцінки.
Обмін та повернення
Концепція компанії Teyes завжди орієнтована на максимальну увагу до деталей, відповідно до чинних норм законодавства та прав покупців. Відповідно до норм Закону України "Про захист прав споживачів", покупцям надається можливість обміняти або повернути придбаний товар протягом 14 днів з моменту покупки.
Ця норма про можливе повернення поширюється на обладнання без слідів використання, сколів, потертостей і подряпин. Норми та вимоги щодо повернення товару:
- Наявність заповненого гарантійного талону або гарантійного листа із чеком (ТТН Нової пошти).;
- Цілісність продукції та упаковки – з відповідними пломбами, заводським маркуванням, без механічних пошкоджень та подряпин;
- Повна комплектація. Неприпустиме розукомплектування обладнання, повернення лише окремих компонентів.
Як проводиться обмін та повернення продукції Teyes:
- Слід погодити заявку на повернення з менеджерами магазину;
- Перевірка комплектації, цілісності упакування штатної магнітоли;
- Надсилання Новою Поштою без накладного платежу – інакше ми не зможемо забрати посилку. Відповідні дані щодо надсилання поштою надаються менеджером нашого магазину;
- Повідомте нам номер ТТН після надсилання обладнання на пошті;
- Обладнання проходить перевірку протягом 1 робочого дня (свята, субота та неділя не враховуються).
Гроші за товар повертаються згідно з нормами чинного законодавства України. Термін повернення грошей – не пізніше 7 робочих днів з моменту висновку технічного центру. Комісія за переказ утримується з покупця за тарифами його банку.
Кожне питання повернення та обміну товару потребує індивідуального розгляду. Тому ми завжди відкриті для питань покупців у робочий час – уточнивши оптимальний порядок дій на кожному із зазначених вище етапів.