Технічна підтримка
Один з головних секретів довіри до обладнання Teyes – обов'язкова увага виробника до запитів, думок своїх покупців, організація стабільної технічної підтримки для кваліфікованої та швидкої допомоги з питаннями, що виникли.
В основі широкого функціоналу, стабільної та продуктивної роботи головних пристроїв Teyes – розробка багатогранних, складних технічних рішень. Іноді наслідком широких можливостей та сучасних технічних розробок можуть стати складності у розкритті всього потенціалу головних пристроїв.
Для вирішення проблеми налагоджено роботу кваліфікованої команди технічної підтримки Teyes, яка бере на себе рішення всього комплексу завдань із консультацій, оцінки проблем, успішності впроваджених рішень.
Команда практиків на користь покупців Teyes
Ключове завдання у роботі технічних фахівців Teyes – зрозуміти та точно врахувати специфіку кожного поставленого завдання. Тому акцент робиться на досвідчених технічних спеціалістів, які розуміють тонкощі практичного підключення обладнання безпосередньо у практицi iнсталяцiйних центрів.
Стабільна підтримка у зручний час
Технічна команда Teyes пропонує гнучкий графік звернення користувачів.Графік роботи технічної команди:
- З понеділка до п'ятниці – 9.00-19.00;
- Субота – 10:00-17:00.
Компетентна допомога – подяка за довіру до сучасних рішень Teyes
Для покупців Teyes гарантовано повністю безкоштовну технічну підтримку.За допомогою можна звернутися будь-яким зручним способом:
- 067-575-32-33
- 057-415-63-12
- 0800-304-744
Також найчастіші питання користувачів обладнання Teyes включатимуться до блоків FAQ та статей на нашому сайті – стежте за змінами. Наша взаємодія – основа розвитку та вдосконалення функціональних та технічних рішень, представлених у каталозі інтернет-магазину Teyes Україна.